Решения, които можем да предложим

Онлайн магазини

За всички е ясно, че времето е един от най-ценните ресурси, но в същото време доста често изпитваме натиска от липсата му. Често бизнесът страда именно от липсата на този ресурс. Водени от тази идея създадохме универсално решение за всеки онлайн магазин. След старателен анализ стигнахме до заключение, че процесите по складиране и управление на стоките, както и обработката, опаковането и изпращането на стоките, заемат най-голямата част от времето и изискват най-голям ресурс от към персонал и финанси. Всички тези трудоемки процеси могат да бъдат прехвърлени в ръцете на опитните професионалисти в складовете на Sendica.


Каквко представлява услугата “Fulfilled by Sendica”

 

   • Имате възможност да изпратите стоката от Вашия производител/търговец директно в складовете на „Sendica”.
   • По предварително заложени критерии ние ще инспектираме стоката и ако се наложи ще я групираме и етикираме.
Заприхождаваме стоката ви в нашата уеб базирана система, след което я подреждаме в склада, така че да можем да я обработим максимално бързо и ефективно в бъдеще.
Извършваме всички нужни технически процеси и настройки по интегрирането на платформите, с които работите и нашата система.
Провеждаме обстоен преглед на предлаганите от Вас условия по доставка към клиентите ви. На база на тях изграждаме най-доброто логистично решение спрямо време-цена-качество.
При завършването на всяка поръчка от ваш клиент, ние автоматично получаваме нужната информация за преминаването към следваща стъпка. Ако се налага да получим допълнителна информация, в случай, че има допусната грешка или липсва информация,  можем да се свържем с клиента чрез телефонно обаждане. Тази услуга е опционална и се заплаща допълнително.
Следва подготовка по всички нужни документи по изпращането на всяка пратка, спрямо куриерските фирми избрани за транспортирането им.
Събираме и проверяваме нужните артикули, след което ги опаковаме спрямо изискванията Ви.
Транспортираме всички ваши пратки до куриерските логистични центрове.
След изпращането на всяка една пратка, извършваме ежедневен мониторинг по движението ѝ, като по този начин гарантираме максимално ефективна доставка.
В случай, че клиентът не е потърсил пратката си в определен от вас срок, можем да се свържем с него и да го информираме относно пратката му.
Ако клиентът се откаже, или не потърси пратката си, ние инициираме връщане към складовете на „Sendica”.
След като пратката пристигне отново в нашия склад ние старателно инспектираме съдържанието ѝ, дали е в търговски вид, след което го заприхождаваме обратно в наличностите ви.
Чрез нашата система Вие имате цялостен поглед над това колко изпратени и върнати пратки имате, също така може да следите наличностите си и да получавате известия за намаляваща стока.

Онлайн Магазини

За всички е ясно, че времето е един от най-ценните ресурси, но в същото време доста често изпитваме натиска от липсата му. Често бизнесът страда именно от липсата на този ресурс. Водени от тази идея създадохме универсално решение за всеки онлайн магазин. След старателен анализ стигнахме до заключение, че процесите по складиране и управление на стоките, както и обработката, опаковането и изпращането на стоките, заемат най-голямата част от времето и изискват най-голям ресурс от към персонал и финанси. Всички тези трудоемки процеси могат да бъдат прехвърлени в ръцете на опитните професионалисти в складовете на Sendica.


Каквко представлява услугата “Fulfilled by Sendica”

 

   • Имате възможност да изпратите стоката от Вашия производител/търговец директно в складовете на „Sendica”.
   • По предварително заложени критерии ние ще инспектираме стоката и ако се наложи ще я групираме и етикираме.
Заприхождаваме стоката ви в нашата уеб базирана система, след което я подреждаме в склада, така че да можем да я обработим максимално бързо и ефективно в бъдеще.
Извършваме всички нужни технически процеси и настройки по интегрирането на платформите, с които работите и нашата система.
Провеждаме обстоен преглед на предлаганите от Вас условия по доставка към клиентите ви. На база на тях изграждаме най-доброто логистично решение спрямо време-цена-качество.
При завършването на всяка поръчка от ваш клиент, ние автоматично получаваме нужната информация за преминаването към следваща стъпка. Ако се налага да получим допълнителна информация, в случай, че има допусната грешка или липсва информация,  можем да се свържем с клиента чрез телефонно обаждане. Тази услуга е опционална и се заплаща допълнително.
Следва подготовка по всички нужни документи по изпращането на всяка пратка, спрямо куриерските фирми избрани за транспортирането им.
Събираме и проверяваме нужните артикули, след което ги опаковаме спрямо изискванията Ви.
Транспортираме всички ваши пратки до куриерските логистични центрове.
След изпращането на всяка една пратка, извършваме ежедневен мониторинг по движението ѝ, като по този начин гарантираме максимално ефективна доставка.
В случай, че клиентът не е потърсил пратката си в определен от вас срок, можем да се свържем с него и да го информираме относно пратката му.
Ако клиентът се откаже, или не потърси пратката си, ние инициираме връщане към складовете на „Sendica”.
След като пратката пристигне отново в нашия склад ние старателно инспектираме съдържанието ѝ, дали е в търговски вид, след което го заприхождаваме обратно в наличностите ви.
Чрез нашата система Вие имате цялостен поглед над това колко изпратени и върнати пратки имате, също така може да следите наличностите си и да получавате известия за намаляваща стока.

Дистрибуция от производители
към търговци/дистрибутори

Дистрибуцията и като цяло комуникацията с голям обем от фирми е процес, изискващ доста търпение и време. В много чести ситуации по-малките производители на стоки не разполагат със свой собствен отдел за комуникация с всеки един търговец. Ние от екипа на Sendica, много добре разбираме тази пречка и именно за това изградихме цялостна система в полза на по-малките и стартиращите предприятия.
С какво можем да ви помогнем?
Във времената, в които живеем, вече може да се каже, че е задължително да имате уебсайт, чрез който да комуникирате със своите дистрибутори и търговци. Именно за това изградихме платформа, която ви позволява да качите нужната информация за фирмата си, да въведете артикулите които предлагате, да създадете различни нива на отстъпка според договорката с всеки дистрибутор. Това ви позволява да предоставите на своите дистрибутори портал в който те могат да влязат и с няколко натискания на мишката да поръчат нужната стока. Чрез тази услуга също така можем да ви спестим складово пространство като съхраняваме продукцията ви. В момента в който влезе заявка, ние я обработваме, сортираме и изпращаме до вашия партньор. В реално време може да следите, статуса на всяка поръчка и какви са наличностите на всеки един артикул.
Това цялостно решение ще ви осигури нужното спокойствие, за да можете изцяло да се фокусирате върху своето производство и увеличаването на своята клиентска база.

Дистрибуция от производители
към търговци/дистрибутори

Дистрибуцията и като цяло комуникацията с голям обем от фирми е процес, изискващ доста търпение и време. В много чести ситуации по-малките производители на стоки не разполагат със свой собствен отдел за комуникация с всеки един търговец. Ние от екипа на Sendica, много добре разбираме тази пречка и именно за това изградихме цялостна система в полза на по-малките и стартиращите предприятия.
С какво можем да ви помогнем?
Във времената, в които живеем, вече може да се каже, че е задължително да имате уебсайт, чрез който да комуникирате със своите дистрибутори и търговци. Именно за това изградихме платформа, която ви позволява да качите нужната информация за фирмата си, да въведете артикулите които предлагате, да създадете различни нива на отстъпка според договорката с всеки дистрибутор. Това ви позволява да предоставите на своите дистрибутори портал в който те могат да влязат и с няколко натискания на мишката да поръчат нужната стока. Чрез тази услуга също така можем да ви спестим складово пространство като съхраняваме продукцията ви. В момента в който влезе заявка, ние я обработваме, сортираме и изпращаме до вашия партньор. В реално време може да следите, статуса на всяка поръчка и какви са наличностите на всеки един артикул.
Това цялостно решение ще ви осигури нужното спокойствие, за да можете изцяло да се фокусирате върху своето производство и увеличаването на своята клиентска база.

Промоционални игри

Много от големите брандове предлагат ежемесечни рекламни кампании с предметни или ваучерни награди на своите клиентите. Това е обвързано с обработката и подготовката на голям обем от пратки за кратък период от време. Именно тук ние можем да асистираме, като предложим бърза и качествена обработка, както и доставка на съответните награди до Вашите клиенти, чрез доказани куриери.

Промоционални игри

Много от големите брандове предлагат ежемесечни рекламни кампании с предметни или ваучерни награди на своите клиентите. Това е обвързано с обработката и подготовката на голям обем от пратки за кратък период от време. Именно тук ние можем да асистираме, като предложим бърза и качествена обработка, както и доставка на съответните награди до Вашите клиенти, чрез доказани куриери.

Рекламни материали

Една от работещите стратегии в маркетинга все още си остава информирането на крайните потребители за нови промоции и услуги посредством рекламни брошури и флаери. Тук ние можем да предложим алтернативен рекламен канал, таргетиран по дадени интереси. Ние сме мостът между доброто сътрудничество на различните отрасли в почти всички браншове. На база на предварително заложени критерии и договорки, можем да предложим изпращането на рекламни материали в пратките на наши партньори с изричното тяхно съгласие. Така например наш партньор, който предлага детски играчки, може да рекламира Вашия курс за подрастващи деца. Също така, ако бизнесът Ви има ежемесечен каталог или брошура, която се изпраща до Вашите клиенти, ние можем да поемем процеса по обработката и изпращането.Наша основна цел е да няма конфликт на интереси между бизнесите, а силни и добри партньорства!

Рекламни материали

Една от работещите стратегии в маркетинга все още си остава информирането на крайните потребители за нови промоции и услуги посредством рекламни брошури и флаери. Тук ние можем да предложим алтернативен рекламен канал, таргетиран по дадени интереси. Ние сме мостът между доброто сътрудничество на различните отрасли в почти всички браншове. На база на предварително заложени критерии и договорки, можем да предложим изпращането на рекламни материали в пратките на наши партньори с изричното тяхно съгласие. Така например наш партньор, който предлага детски играчки, може да рекламира Вашия курс за подрастващи деца. Също така, ако бизнесът Ви има ежемесечен каталог или брошура, която се изпраща до Вашите клиенти, ние можем да поемем процеса по обработката и изпращането.Наша основна цел е да няма конфликт на интереси между бизнесите, а силни и добри партньорства!

Корпоративни клиенти

Една от запазените марки на голяма част от фирмите и корпорациите си остава изпращането на брандирани подаръци към своите клиенти. Тук много лесно можем да Ви помогнем, като изцяло приемем процеса по обработка и изпращане на подаръците до Вашите клиенти.

Корпоративни клиенти

Една от запазените марки на голяма част от фирмите и корпорациите си остава изпращането на брандирани подаръци към своите клиенти. Тук много лесно можем да Ви помогнем, като изцяло приемем процеса по обработка и изпращане на подаръците до Вашите клиенти.

ПОИСКАЙ ОФЕРТА

За да изготвим максимално персонализирана оферта, ще имаме нужда от информация относно бизнеса Ви.

Loading

ПОИСКАЙ ОФЕРТА

За да изготвим максимално персонализирана оферта, ще имаме нужда от информация относно бизнеса Ви.

Loading