УСЛУГИ, ЧРЕЗ КОИТО МОЖЕМ ДА ПОМОГНЕМ ДА СПЕСТИТЕ ВРЕМЕ ЗА БИЗНЕСА СИ

Обработка и опаковане на пратки

Често ли Ви се случва да губите повече от необходимото време, за да подготвите, опаковате и изпратите пратката си?
Нашият екип е подготвен отлично и с лекота извършва всички тези действия.
Чрез правилно позициониране на стоката ви в складовете на Sendica и добре изработени процеси, ние можем да предложим изключително високо качество и минимален срок по обработката и изпращането на пратките ви.

Процесът включва:

 

    • Обработка на клиентските поръчки. При нужда можем да се свържем с клиента за допълнителна информация или корекция.

    • Изготвянето на транспортни документи по всяка пратка според избрания от Вас куриер

    • Инспектиране и опаковане на стоката по предварително заложен критерии

    • Ежедневното транспортиране на всички ваши пратки до куриерската логистична база.

Обработка и опаковане на пратки

Често ли Ви се случва да губите повече от необходимото време, за да подготвите, опаковате и изпратите пратката си?
Нашият екип е подготвен отлично и с лекота извършва всички тези действия.
Чрез правилно позициониране на стоката ви в складовете на Sendica и добре изработени процеси, ние можем да предложим изключително високо качество и минимален срок по обработката и изпращането на пратките ви.

 

Процесът включва:

 

    • Обработка на клиентските поръчки. При нужда можем да се свържем с клиента за допълнителна информация или корекция.

    • Изготвянето на транспортни документи по всяка пратка според избрания от Вас куриер

    • Инспектиране и опаковане на стоката по предварително заложен критерии

    • Ежедневното транспортиране на всички ваши пратки до куриерската логистична база.

Складиране и менажиране на наличности

Като естествен ход в развитието на всеки бизнес, изпращащ стоки към своите клиенти, идва моментът за изграждането и управлението на склад и прилежащия му персонал. Това е доста комплексен процес, изискващ доста познания свързани с избора на склад, правилното позициониране на стоката, правилен подбор на нужен софтуер и постоянно обучение на складови работници. Дори след като успеете успешно да съчетаете всички тези умения, вие все пак оставате ограничени от размерите и пространството на текущото ви помещение, което от своя страна поставя бариера пред бързото развитие на бизнеса ви.
Ние от Sendica сме наясно с всички тези пречки и можем да предложим гъвкаво решение.

 

Ние можем да ви предоставим:


    • Складово пространство, което се заплаща на база на зает обем.

    • Гъвкавост при нужда от увеличаване на обема.

    • Възможност производителят или търговецът да изпраща стоката ви директно в наш склад.

    • Инспектиране за дефекти и наранявания по заложен от Вас критерии.

    • Създаване на складова номенклатура с кодове и баркодове.

    • Преброяване и заприхождаване на стоката в нашата система.

    • Достъп до уеб базирана платформа, чрез която може да следите лесно движението на всяка една стока.

    • Обработка и заприхождаване на артикули от върнати или непотърсени пратки обратно в складовата наличност.

Складиране и менажиране на наличности

Като естествен ход в развитието на всеки бизнес, изпращащ стоки към своите клиенти, идва моментът за изграждането и управлението на склад и прилежащия му персонал. Това е доста комплексен процес, изискващ доста познания свързани с избора на склад, правилното позициониране на стоката, правилен подбор на нужен софтуер и постоянно обучение на складови работници. Дори след като успеете успешно да съчетаете всички тези умения, вие все пак оставате ограничени от размерите и пространството на текущото ви помещение, което от своя страна поставя бариера пред бързото развитие на бизнеса ви.
Ние от Sendica сме наясно с всички тези пречки и можем да предложим гъвкаво решение.

 

Ние можем да ви предоставим:


    • Складово пространство, което се заплаща на база на зает обем.

    • Гъвкавост при нужда от увеличаване на обема.

    • Възможност производителят или търговецът да изпраща стоката ви директно в наш склад.

    • Инспектиране за дефекти и наранявания по заложен от Вас критерии.

    • Създаване на складова номенклатура с кодове и баркодове.

    • Преброяване и заприхождаване на стоката в нашата система.

    • Достъп до уеб базирана платформа, чрез която може да следите лесно движението на всяка една стока.

    • Обработка и заприхождаване на артикули от върнати или непотърсени пратки обратно в складовата наличност.

Call Center – “Връзка с клиенти”

На територията на България, един от най-разпространените методи за доставка все още е наложеният платеж. Това в някой случай води до ситуации, в които клиентът не посещава куриерския офис и пратката трябва да бъде върната, като вие трябва да заплатите транспорта и в двете посоки. Екипът на Sendica може да ви предложи решение, чрез което може да намалите процента върнати пратки, както и да дадем сигурност на клиентите ви, че ще получат именно това, което са поръчали.

 

Ние може да ви предложим:

 

    • Потвърждение на клиентски поръчки – Всяка поръчка се прозвънява от наш служител, като валидира до колко тя е реална. Потвърждават се адресът и продуктите в поръчката, както и се информира клиентът в какъв период може да очаква своята пратка и каква е сумата, която дължи.

 

    • Upsale/надпродажба на поръчка – В обаждането за потвърждение на поръчката ние даваме стойност и сигурност на клиента, че сме разбрали желанието му и когато той усеща това разбиране, много по-лесно ни се доверява и това е много удобен момент, в който можем да повишим стойността на поръчката, като му предложим допълващ продукт.

 

    • Обратна връзка и анкети – Безспорно най-лесният начин един бизнес да разбира своите клиенти е, когато им поиска мнението, или обратна връзка. На база на събраната информация може да подобрим комуникацията си на ниво „Бизнес-клиенти”. Също така, когато знаете какво искат вашите клиенти и по какъв начин се изразяват, може много лесно да подобрите качеството на услугата или продукта както и цялостната офертата, която предлагате.

 

    • Промоционални кампании – Какъв по-добър вариант да съобщите за нов продукт или промоционална оферта, от това директно да уведомите персонално клиентите си по телефона. Чрез предварително заложени рамки, можем да презентираме Вашата услуга или продукт към вече съществуващата Ви база с клиенти.

 

    • Комуникация с куриерски фирми – Това е един от най-времеемките процеси в ежедневието на бизнес – изпращаш пратки към своите клиенти. Куриерите имат практика да информират фирмите-изпращач за престоя на всяка една пратка, което често се превръща в досаден ангажимент. Ние можем да освободим време за бизнеса Ви, като поемем този процес изцяло

Call Center – “Връзка с клиенти”

На територията на България, един от най-разпространените методи за доставка все още е наложеният платеж. Това в някой случай води до ситуации, в които клиентът не посещава куриерския офис и пратката трябва да бъде върната, като вие трябва да заплатите транспорта и в двете посоки. Екипът на Sendica може да ви предложи решение, чрез което може да намалите процента върнати пратки, както и да дадем сигурност на клиентите ви, че ще получат именно това, което са поръчали.

 

Ние може да ви предложим:

 

    • Потвърждение на клиентски поръчки – Всяка поръчка се прозвънява от наш служител, като валидира до колко тя е реална. Потвърждават се адресът и продуктите в поръчката, както и се информира клиентът в какъв период може да очаква своята пратка и каква е сумата, която дължи.

 

    • Upsale/надпродажба на поръчка – В обаждането за потвърждение на поръчката ние даваме стойност и сигурност на клиента, че сме разбрали желанието му и когато той усеща това разбиране, много по-лесно ни се доверява и това е много удобен момент, в който можем да повишим стойността на поръчката, като му предложим допълващ продукт.

 

    • Обратна връзка и анкети – Безспорно най-лесният начин един бизнес да разбира своите клиенти е, когато им поиска мнението, или обратна връзка. На база на събраната информация може да подобрим комуникацията си на ниво „Бизнес-клиенти”. Също така, когато знаете какво искат вашите клиенти и по какъв начин се изразяват, може много лесно да подобрите качеството на услугата или продукта както и цялостната офертата, която предлагате.

 

    • Промоционални кампании – Какъв по-добър вариант да съобщите за нов продукт или промоционална оферта, от това директно да уведомите персонално клиентите си по телефона. Чрез предварително заложени рамки, можем да презентираме Вашата услуга или продукт към вече съществуващата Ви база с клиенти.

 

    • Комуникация с куриерски фирми – Това е един от най-времеемките процеси в ежедневието на бизнес – изпращаш пратки към своите клиенти. Куриерите имат практика да информират фирмите-изпращач за престоя на всяка една пратка, което често се превръща в досаден ангажимент. Ние можем да освободим време за бизнеса Ви, като поемем този процес изцяло

Мониторинг на предстоящи пратки

Живеем в забързано ежедневие и често се случва да забравяме. Това много често се отнася и за нещата, които си поръчваме онлайн. Често срещана ситуация е човек да си поръча пратка с опция “наложен платеж”, да забрави за нея, в следствие на което изобщо да не я потърси и тя да бъде върната към търговеца. Основен фактор за ефикасната доставка на една пратка е постоянното ѝ следене и последващите действия след изпращане.


Точките, по които извършваме мониторинг на всяка една пратка са:

 

    • Изпратена ли е в срок?

    • Приета ли е от куриера в срок?

    • Доставена ли е до офиса на куриера/адреса на клиента в срок?

    • Клиентът взел ли е своята пратка?

 

Ние се грижим да следим всеки един от тези процеси, като на база резултата предприемаме съответните действия.

Мониторинг на предстоящи пратки

Живеем в забързано ежедневие и често се случва да забравяме. Това много често се отнася и за нещата, които си поръчваме онлайн. Често срещана ситуация е човек да си поръча пратка с опция “наложен платеж”, да забрави за нея, в следствие на което изобщо да не я потърси и тя да бъде върната към търговеца. Основен фактор за ефикасната доставка на една пратка е постоянното ѝ следене и последващите действия след изпращане.


Точките, по които извършваме мониторинг на всяка една пратка са:

 

    • Изпратена ли е в срок?

    • Приета ли е от куриера в срок?

    • Доставена ли е до офиса на куриера/адреса на клиента в срок?

    • Клиентът взел ли е своята пратка?

 

Ние се грижим да следим всеки един от тези процеси, като на база резултата предприемаме съответните действия.

Доставки до краен клиент

Всеки бизнес има специфични нужди. Именно за това ние от Sendica партнираме само с доказаните лидери за доставки в България и Европа, чрез които можем да ви изготвим възможно най-персонализираното логистично решение за вас. След преглед на всички условия и критерии, които имате, можем да Ви асистираме с подготовка на всички документи, които ще са Ви нужни за стартиране на работа с даден куриер/и. На база на нашите партньорства може да получите преференциални цени за доставка, също така може да получите и допълнителна информация за Вашите пратки в драстично по-кратки срокове.
Ежедневно транспортираме всички пратки до куриерските логистични точки, като това осигурява максимално сигурна, бърза и ефективна доставка.

Доставки до краен клиент

Всеки бизнес има специфични нужди. Именно за това ние от Sendica партнираме само с доказаните лидери за доставки в България и Европа, чрез които можем да ви изготвим възможно най-персонализираното логистично решение за вас. След преглед на всички условия и критерии, които имате, можем да Ви асистираме с подготовка на всички документи, които ще са Ви нужни за стартиране на работа с даден куриер/и. На база на нашите партньорства може да получите преференциални цени за доставка, също така може да получите и допълнителна информация за Вашите пратки в драстично по-кратки срокове.
Ежедневно транспортираме всички пратки до куриерските логистични точки, като това осигурява максимално сигурна, бърза и ефективна доставка.

Внос на стоки от чужбина

Ако внасяте стока от чужбина, или желаете да започнете, можем да Ви помогнем с абсолютно целия процес. От комуникацията с агента на местно ниво, до доставката до България, освобождаването ѝ от митница и доставката до съответния склад. Годините опит ни показват, че това е един от най-комплексните процеси и е много важно как ще се подходи и какво ще се предприеме, така че да се достигне най-бързата и сигурна доставка за възможно най-ниската цена.

Внос на стоки от чужбина

Ако внасяте стока от чужбина, или желаете да започнете, можем да Ви помогнем с абсолютно целия процес. От комуникацията с агента на местно ниво, до доставката до България, освобождаването ѝ от митница и доставката до съответния склад. Годините опит ни показват, че това е един от най-комплексните процеси и е много важно как ще се подходи и какво ще се предприеме, така че да се достигне най-бързата и сигурна доставка за възможно най-ниската цена.

Допълнително опаковане и етикетиране

В много чести случаи някои от стоките не разполагат с нужните етикети за състава на продукта, производителя на продукта, вносителя на продукта както и разпространител на продукта, което е в разрез с българското законодателство и може да доведе до сериозни последствия. Също така голяма част от производителите на даден продукт не предлагат изработката на търговската опаковка, както и самото му опаковане. В тези ситуации опаковката се извършва от втора фирма, а самото опаковане в много чести ситуации дори от трета фирма. Ние можем да скъсим целия този процес, като предложим самата изработка на опаковките и  опаковане на Вашата стока без значение дали става въпрос за търговски или транспортни опаковки, както и всякакъв вид допълнително етикетиране.

Допълнително опаковане и етикетиране

В много чести случаи някои от стоките не разполагат с нужните етикети за състава на продукта, производителя на продукта, вносителя на продукта както и разпространител на продукта, което е в разрез с българското законодателство и може да доведе до сериозни последствия. Също така голяма част от производителите на даден продукт не предлагат изработката на търговската опаковка, както и самото му опаковане. В тези ситуации опаковката се извършва от втора фирма, а самото опаковане в много чести ситуации дори от трета фирма. Ние можем да скъсим целия този процес, като предложим самата изработка на опаковките и  опаковане на Вашата стока без значение дали става въпрос за търговски или транспортни опаковки, както и всякакъв вид допълнително етикетиране.

Поставяне на рекламни материали

 Една от работещите стратегии в маркетинга все още си остава информирането на крайните потребители за нови промоции и услуги посредством рекламни брошури и флаери. Тук ние можем да предложим алтернативен рекламен канал, таргетиран по дадени интереси. Ние сме мостът между доброто сътрудничество на различните отрасли в почти всички браншове. На база на предварително заложени критерии и договорки, можем да предложим изпращането на рекламни материали в пратките на наши партньори с изричното тяхно съгласие. Така например наш партньор, който предлага детски играчки, може да рекламира Вашия курс за подрастващи деца. Също така, ако бизнесът Ви има ежемесечен каталог или брошура, която се изпраща до Вашите клиенти, ние можем да поемем процеса по обработката и изпращането. Наша основна цел е да няма конфликт на интереси между бизнесите, а силни и добри партньорства!

Поставяне на рекламни материали

 Една от работещите стратегии в маркетинга все още си остава информирането на крайните потребители за нови промоции и услуги посредством рекламни брошури и флаери. Тук ние можем да предложим алтернативен рекламен канал, таргетиран по дадени интереси. Ние сме мостът между доброто сътрудничество на различните отрасли в почти всички браншове. На база на предварително заложени критерии и договорки, можем да предложим изпращането на рекламни материали в пратките на наши партньори с изричното тяхно съгласие. Така например наш партньор, който предлага детски играчки, може да рекламира Вашия курс за подрастващи деца. Също така, ако бизнесът Ви има ежемесечен каталог или брошура, която се изпраща до Вашите клиенти, ние можем да поемем процеса по обработката и изпращането. Наша основна цел е да няма конфликт на интереси между бизнесите, а силни и добри партньорства!

ПОИСКАЙ ОФЕРТА

За да изготвим максимално персонализирана оферта, ще имаме нужда от информация относно бизнеса Ви.

Loading

ПОИСКАЙ ОФЕРТА

За да изготвим максимално персонализирана оферта, ще имаме нужда от информация относно бизнеса Ви.

Loading